12. maj 2010

Holm Mølle kunsthåndværkdag

Lige mens jeg husker det - så skal jeg da lige nævne, at jeg også har et bord til Kunsthåndværkerdagen på Holm Mølle. Det er Grundlovsdag - lørdag d. 5. juni fra kl. 10.00 til 16.30

Det er et lille hyggeligt marked, hvor der sidste år også var økologisk mad fra Hanegal og lækker is - udover en masse fint kunsthåndværk.

Det er ret begrænset med reklame om markedet - og der står kun én linie på hjemmesiden, men det skal nok blive en god dag. Det er et meget dejligt sted, men måske ikke så nemt at finde, hvis man ikke er lokalt kendt eller ejer en GPS ;-)
Jeg er kommet med fordi min mor også har et bord og desuden fast sælger sine smykker på Holm Mølle. Det er min lillebror, som har lavet hendes flotte hjemmeside - lwu.dk

2 kommentarer:

  1. Har sat et kryds i kalenderen. Ud fra din beskrivelse lyder det til at være et hyggeligt arrangement...og det er gangske tæt på hvor jeg bor( selv om at jeg må indrømme at jeg aldrig havde hørt om det før).Det kunne sikkert være en fin fille familietur incl bedstemor, så der er én til at opholde ungerne lidt mens der kigges. Håber på godt vejr. Knus Joan

    SvarSlet
  2. Hej Joan

    Ja, vi håber på godt vejr - og at der selvfølgelig kommer en masse :-) Dejligt, hvis I har tid og lyst til at komme.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...