19. maj 2010

Grøn/pink ruffle-tørklæde

Jeg øver mig i at gå med flere og andre farver - så i dag har jeg syet dette stærkt grønne ruffle-tørklæde, der har lidt pink i, hvilket jeg har fremhævet med mit fornyligt indkøbte pink tråd.

Da jeg ikke rigtig kunne finde noget stof, der kunne bruges til "bagsiden", har jeg valgt at lave begge sider i samme stof. Det er noget rigtig lækkert lidt glat og let stof med stort blomsterprint.

Det var egentlig meningen, at jeg ville have lavet en syvejledning - men vil gerng lave den med et tørklæde med to forskellige stykker stof, så det må blive en anden gang. Syvejledningen er lavet, men jeg mangler billederne ...

2 kommentarer:

  1. Fantastiksk fint stof til dette tørklæde:-)
    Glæder mig til der kommer en tutorial, for jeg kan ikke helt gennemskue hvordan du syr den dobbelt og med elastikken imellem?
    Hilsen Mette- Metski-sB

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Jeg skal lige have fundet stof til nogle flere tørklæder - også kommer der hele 3, måske 4 tutorials, fordi jeg har lavet flere forskellige varianter :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...