7. maj 2010

Elefantsko

Jeg ligger desværre med bihulebetændelse - så jeg bruger det meste af min tid på at ligge i sengen, men har dog fået lavet disse hjemmesko til Magnus.
De er lavet med udgangspunkt i hans nuværende lækre økologiske uldfutter med rib foroven i stedet for elastik. De er ved at være for varme og for små - også ville jeg prøve at lave nogle nye til ham.

Det er "genbrugssko" - hvor sålene er klippet af en ruskinsnederdel og lidt rester fra min cowboybukse-taske, indvendig jersey fra en t-shirt og rester til applikation. Eneste nyt er ribben, der er foldet dobbelt.

Elefanterne er både til pynt og for at indikere venstre og højre da sålerne er forskellige.

De er desværre lidt for store - og der skal nok lige justeres lidt i det ikke-eksisterende-mønster. Men det var ikke så vanskeligt som først antaget så jeg vil give mig i kast med et nyt par han kan bruge inden disse kommer til at passe.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor sejt - ren og skær genbrug (næsten) det er da fedt.
    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Så stilige hjemmesko:) Likte veldig godt den elefanten på siden:) Og god bedring:)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - ja, jeg er også selv ret glad for elefanten :-) Men skoene er desværre for store til Magnus.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...