4. maj 2010

Drengemødre se her :)

P.t. er jeg desværre syg efter tre dage med træk i Ridehuset (kunsthåndværkermessen). I sådan en situation er den bærbare uundværlig og jeg har ligget og søgt på spændende blogs - og se hvad jeg fandt:
Billedet er lånt fra Made by Rae, der sammen med Dana-made-it har lavet et drengetema:

På begge blogs kan du finde en masse fine tutorials til drenge-ting - og mange af dem er redesign/fra-brugt-til-nyt. Skønne og nemme - og billige ting at lave til de friske drenge :-)

Jeg er jo selv krea-drengemor og det er noget andet end at være krea-mor til en pige, hvor det er nemt og legalt med alverdens pynt til at pifte tøjet op med - men hvis man er lidt konservativ, så er det mere begrænset med farver og pyntedetaljer til drengene. Til inspiration har jeg lavet en blogliste med "drengeblogs" - krea-mødre med drenge i venstre kolonne her på bloggen.

6 kommentarer:

  1. Kanon - vil jeg glæde mig til at kigge nærmere på:o) Tak for det.. Er mor til 2 piger og 1 dreng - drengen er den yngste og du har ret i det kan være lidt svært at finde spændende farver til dem:-)

    SvarSlet
  2. Tak for link ;o)
    Det skal jeg have kigget nærmere på og rigtig god bedring ;o)))

    SvarSlet
  3. De blogs ser spændende ud.
    Jeg har lavet en blog med links til drengestrik og lidt syning - http://drengestrik.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Uhh hvor fantastisk med inspiration til de små drenge.
    Jeg er også drenge mor, og har ofte bandet det langt væk, forstået på den måde, at jeg virkelig syntes det er svært at finde på sjove og skæge/anderledes ting til en dreng, mens ideer til en pige ofte vokser i hovedet på mig..

    Så 1000tak, jeg vil helt sikkert besøge de 2 blogs

    SvarSlet
  5. Mange tak for det, det er altid dejligt med mere inspiration. Og spicielt til drenge. Jeg har også en dreng, og synes altid det er meget nemmere at finde på til piger.

    SvarSlet
  6. Det er nogle rigtig fine tutorials og drenge-idéer :-) Dejligt at der er flere som jeg, der synes, at der er for lidt til drengene.

    Måske vi skulle lave en dansk hyldest til drengene :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...