26. maj 2010

Beautiful blogger adward!

Jeg har fået min første blogger adward! Det er ret utroligt og jeg er meget beæret.
Jeg har fået den af Rikke, der elsker prikker! Tusind tak - og tak for de pæne ord om min blog og mine ting.

Rikkes blog er rigtig fin, men for mig næsten ukendt indtil nu. Kig endelig forbi - hun har en dejlig lille pige med det skønne navn Frida :-)

UPDATE: Jeg har netop fået samme adward af Christina med bloggen, der har det fine navn "Små glimt fra livet" - og rummer mange skønne glimt af hæklerier, strik, syning m.v. og her er også lidt drengeting :-)

Tusind tak Christina :-)

Reglerne for at modtage denne adward er:
  • Sig tak til vedkommende du har fået adwarden af og link til hendes blog.
  • Kopier billedet og sæt det på din blog.
  • Skriv 7 ting om dig selv
  • Giv adwarden videre til 7 bloggere
 7 ting om mig:
  1. Jeg er adobteret fra Korea
  2. Blev adobteret sammen med min biologiske lillebror
  3. Opvokset på en rigtig "Morten Korch-bondegård" på Sydfyn
  4. Jeg er opkaldt efter min desværre bortgåede Oldemor
  5. Min første symaskine var en Bernette som jeg fik i studentergave
  6. Min ynglingsårstid er efterår
  7. Jeg skal giftes d. 7. august :-D
Også til det sjove:
Jeg vil gerne give adwarden videre til følgende fantastiske kvinder, der hver har meget forskellige blogs. Jeg bryder lidt med reglerne ved kun at give adwarden til 5 - ikke fordi der ikke er flere, som fortjener den, men jeg kender faktisk ikke så mange blogs endnu og vil gerne have haft en personlig relation til dem jeg giver adwarden.

Tine - har bloggen med den skønneste titel: Det bedste jeg ved. Hun har en flot turkis væg i sin lejlighed! Tine du laver nogle fine ting - men skriver alt for få indlæg: lad os høre noget mere fra dig ;-)

Dorit - er bosat i Grønland og laver mange forskellige flotte ting i utrolige farver. Hun tager en masse fine billeder.

Min næsten navnesøster Kristine - laver de smukkeste smykker og mange andre skønne kreating. Hun er en flittig blogger og skriver fængende og finurligt.

Kirsten - skal selvfølgelig have denne adward. Hun er også flittig blogger og skriver korte, men skønne indlæg med fine billeder. Desuden er der mange tutorials og freebies at finde her.

Sidste bliver svenske RetroElefant  - men ved ikke helt om det går an, da det er en meget shop-relateret blog. Der er bare så meget flot stof og fine tutorials - bl.a. hvordan man selv kan lave stencillabels.

Endnu engang tak for adwarden Rikke - og håber det er ok at jeg kun giver den videre til 5, som forhåbentlig alle bliver lige så glade for den som jeg blev :-)

2 kommentarer:

  1. Tak for awarden og de pæne ord...

    SvarSlet
  2. Tusind tak for awarden Christine og de søde ord! Jeg vil bestræbe mig på at blive en lidt flittigere blogger. ;-)

    Laver et indlæg om awarden en af de nærmeste dage. Har lige gang i nogle projekter herhjemme som lige skal færdiggøres. :-)

    Ha' en skøn aften!

    Kh. Tine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...