5. april 2010

Webshop og digital signatur

Så fik jeg taget mig sammen til at få lavet min hjemmeside til TURKIS KONTRAST - det er dog kun det overordnede layout, der er lagt op på siden, da jeg stadig mangler at få lavet de fleste undersider. Jeg kan rigtig godt lide at lave webgrafik, men jeg har i den sidste tid hellere ville sy ...

Jeg har lavet hjemmesiden helt om og er nu kommet frem til et layout jeg er ganske godt tilfreds med. Er dog lidt i tvivl mht. om den turkise farve er for "sart".

Også har jeg forsøgt mig med en "digital signatur"
Den er lavet på min bærbare og med en almindelig mus - så ikke fantastisk, men nogenlunde vellignende. Jeg har set, at mange amerikanske bloginder bruger en personlig signatur - så det ville jeg lige prøve.

Edit: hmm - den sorte rammer er så ikke særlig hensigtsmæssig ...

4 kommentarer:

  1. Jeg ville lige smide en kommentar hos dig, for jeg er bare SÅ glad for min lille forårspung som jeg vandt i dit give away. Den er nu blevet blevet døbt "loppepungen", da jeg har den liggende i skuffen med en masse småpenge, så den er klar til loppemarked og genbrugsen. Jeg har allerede prøvet den af, og den virker ;)

    Forresten så er der et sted hvor man kan lave en "digital" signatur, men hvor du bare vælger skrifttype, hældning, farve osv. Kan desværre ikke lige huske linket, men det er meget i stil med det du har lavet. Og så kan du nemt hente koden og sætte ind så den bruges hver gang du laver et indlæg.
    Knus Sarah

    SvarSlet
  2. Hej Sarah
    Dejligt at du er glad for pungen og at den har fået et fint formål :-)

    Hvis du kommer i tanke om linket vil jeg gerne have det, for det lyder da smart.

    SvarSlet
  3. Se hvad jeg fandt til dig:

    http://www.mylivesignature.com/

    Håber du kan bruge det :)

    kh Sarah

    SvarSlet
  4. Tusind tak Sarah - det er virkelig pænt af dig, at du gad at finde det til mig.

    Det ser umiddelbart fint og brugbart ud :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...