13. april 2010

Vil du have en gave :-)

Jeg er med i to bloggave-lege og i dag modtog jeg denne lille gave fra Therese/MagLinus

Og pakken indeholdt dette fine armbånd med knaplukning. Jeg har et meget smalt håndled så jeg skal lige have flyttet knappen. Tusind tak Therese :-)
D. 1. april modtog jeg nogle fine ørestik fra Malene/Kreakriller - se indlægget her. Jeg har valgt at ændre reglerne - så det nu er blevet en gaveudvekslings-leg; dvs. at man både giver OG modtager 3 gaver. De nye regler lyder således:
  • Du tilmelder dig legen - og modtager en gave af mig.
  • Så sender du en gave retur til mig
  • Opretter legen på din blog - og sender en gave til to nye deltagere
Jeg har netop i dag sendt en gave tilbage til Malene - du får lige et smugkig her. Håber du bliver glad for gaven - den er i hvert fald kommet i helt unik indpakning :-)
Jeg regner med, at Therese ikke har noget imod de nye regler - dvs. at du får en gave retur af mig :-)
Men nu mangler jeg så 4 nye deltagere i gaveudvekslings-legen, der har lyst til at deltage med de nye regler.

Vil du gerne have en gave af mig - skal du blot skrive det i en kommentar til dette indlæg.

12 kommentarer:

  1. Ih, hvor ser det spændende ud. Kan da slet ikke vente til pakkeposten kommer med den fine pakke:)

    SvarSlet
  2. Jeg håber, at du kan bruge gaven Malene - og ellers kan du måske bruge indpakningen til noget :-)

    SvarSlet
  3. Uhh jeg er fristet... Men har desværre en gaveleg liggende der venter på at nogen vil være med, så tænker at den skal sendes videre først :)

    SvarSlet
  4. Hej Didde
    Du skal ellers være velkommen - der går nok alligevel lidt tid før jeg får sendt gaverne afsted :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for den fine gave, Christine. Glæder mig til at bruge det. Og indpakningen kan jeg også sagtens bruge til noget, så det var bare rigtig fedt med en 2-i-1 gave:)
    Har ikke haft overskud til at lave indlæg, men det kommer:)

    SvarSlet
  6. Hi jeg vil gerne deltage i din gavelege, kan godt lide de nye regler :-)

    SvarSlet
  7. Dejligt at du kan bruge gaven Malene :-)

    nkitkat: skønt at du vil være med; hvis du mailer din adresse til mig så håber jeg snart at kunne sende noget til dig :-)

    SvarSlet
  8. Hej igen... Jeg synes jeg blir nødt til at sende "den gamle" leg videre før jeg deltager i en ny - mest fair synes jeg...
    Ha en dejlig dag :)

    SvarSlet
  9. Helt ok Didde - men hvis der ikke er flere, som har tilmeldt sig når du er færdig med din "gamle leg" kan du jo bare sige til ;-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil altså rigtig gerne være med, kan jeg det?
    eller har du fundet 4?
    hej fra Helene

    SvarSlet
  11. Skønt Helene - jeg mangler nemlig stadig deltagere og havde egentlig opgivet det lidt, hvilket jo ville være synd!

    SvarSlet
  12. Det ser jo fuldstændig ud som om man kan nå at være med endnu, og det lyder lidt sjovt. Nu er ferierejsen overstået, så det må vel være til at nå. Så Frk Turkis, skal vi lege?

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...