17. april 2010

Sygdom og 60 års fødselsdag

Pyy - det har været en hektisk uge og derfor ret beskeden aktivitet her på Frk.TURKIS. Magnus begyndte at hoste en del tirsdag og kastede op i vuggestuen onsdag - afsted til læge også ellers have syg og pylret dreng hjemme, hvor jeg egentlig havde en del forberedelsesplaner til min fars store fødselsdag fredag (ja, det er derfor, at der blev flaget over det ganske land!) Nå, men det blev kun til en købt gave og intet nyt tøj til hverken Magnus eller jeg - heldigvis har jeg jo for nylig syet til os begge så vi endte alligevel med at blive ganske fine.

Jeg er stadig hos mine forældre - hvilket betyder, at I må vente med billeder.

Magnus nåede heldigvis at få det bedre til fredag aften og forsøgte ihærdigt at få al opmærksomheden som det eneste barn tilstede - og det lykkedes vist ret godt for ham, selvom moderen nu syntes, at han godt kunne have undladt at snakke højlydt under talerne ... ;-)

God weekend til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...