30. april 2010

Sløv start - men en god dag

Så er første dag på Kunsthåndværkermessen overstået - den startede med regn her i Århus, men lidt efter lidt begyndte folk at komme ind i den store hal med de fine færdigopstillede stande (de fleste har været der fra morgenstunden og stilt op - mens kun få som os, stilte op i aftes)

Der har været rigtig god interesse om vores stand og i løbet af dagen har vi da også fået solgt en del. Vi har haft besøg af Karen, der fulgtes med Tusinfryd - så vi fik udvekslet visitkort med vores blogs. Mine forældre, svigermor og nogle venner har også været forbi og der skulle gerne komme flere bekendte i løbet af weekenden.

Alt i alt en god dag og vi håber på en mindst lige så god - og gerne lidt bedre dag i morgen :-)

Jeg har desværre syg dreng og eftersom far skal passe ham hele weekenden så tager jeg over om aftenen og går tidligt i seng - men så er det jo godt jeg har min bærbare. Jeg ville ellers gerne have syet lidt ekstra ting, men det er der ikke noget at gøre ved.

Og jeg har glemt mit kamera - så jeg har genbrugt billedet fra igår.

6 kommentarer:

  1. Super flot stand i har og dejligt at møde jer positiv energi TAK ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se hvad du har lavet :) Regner ved at kigge forbi her til formiddag :)

    SvarSlet
  3. Jeg takker også for en god oplevelse.. Så dine fine ting, og det dejlige tapet...

    Jeg nød det...

    I LONES FODSPOR

    Lone

    SvarSlet
  4. Jeg håber på at I får et rigtig godt salg samlet set, for det ser ud til at I har lagt en hel del arbejde i arrangementet/boden.

    Stine:)

    SvarSlet
  5. Dejligt at I kan lide vores stand - og tak for besøgene :-)

    Synes dog ikke jeg har set dig Louise? Måske I kan kigge forbi søndag, hvor Lone også er der :-)

    SvarSlet
  6. Skøn stand I piger havde lavet.
    Har lige skyndt mig at melde mig som fast læser.

    Karen

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...