26. april 2010

Retro-Genbrug

Jeg vil lige reklamere for Kunsthåndværkermessen igen (igen ...) som jo allerede er NU på fredag! Temaet er "Kitsch og Genbrug" i retroånd. I første omgang var "genbrug" tænkt i forhold til fra-brugt-til-nyt-konceptet, men vi har nu fået at vide, at det også er muligt at sælge brugte ting vi ikke selv har lavet - så længe det er Retro-genbrug.

Normalt må man ellers kun sælge ting man selv har lavet - så det er lidt usædvanligt.

Jeg har selv brugt mere retrostof end jeg plejer til mine ting til messen - og overvejer at lave nogle Fat Quater-pakker med retrostof så der er lidt til de kreative :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig en rigtig god weekend på standen - øv, jeg kan ikke være med, men jeg er helt sikker på min datter vil derind. Jeg vil bede hende holde øje med dine pakker med retrostof. Når du får lidt luft i kalenderen, er du velkommen til at kigge forbi min blog og deltage i min giveaway.

    SvarSlet
  2. Jeg kommer i hvert fald helt sikkert. Vil holde øje med din stand.

    SvarSlet
  3. Skønt Julie :)

    Vi er ret spændte på hvor mange, der kommer - og ja, hvor meget der bliver solgt! Vi ved endnu ikke helt, hvor vores stand er - men kig efter noget turkis ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...