10. april 2010

Pyntesømme

Jeg har leget lidt med Pia her til aften - hun har næsten 350 forskellige søm i sit repetoir og der er endnu mange jeg ikke har afprøvet og kun få jeg har brugt i praksis ...
Men det var nu sjovt at prøve nogle af pyntesømmene af - synes at der er mange fine, som kan bruges enkeltvis, hvoraf jeg er glad for stjernen til Magnus´ tøj (ikke på billedet)

Grunden til at jeg sjældent bruger disse pyntesøm er fordi jeg ikke synes, at der er nogen oplagt anvendelse af dem - i hvert fald umiddelbart ikke i mine syprojekter . . .

Jeg fik dog en skør idé til at bruge en markant pyntesøm - en quiltesøm i kontrastfarve; turkis på grå chambrey. Overvejde et øjeblik at lave det rigtig skørt og bruge en masse forskellige sømme - men dette syprojekt er mærkeligt nok i forvejen ... Jeg nåede ikke at blive færdig før sønnen kaldte "muuaaar, vand!" - så I får kun et smugkig :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...