18. april 2010

Picasa 3 og Model-Laban

Jeg skiftede til Windows 7 i onsdags - og har endnu ikke helt fået opsat computeren med alle programmer m.v., bl.a. har jeg ikke fået installeret Photoshop. Men det har så givet anledning til at prøve Googles gratis billedredigeringsprogram - Picasa. Har lige installeret det, men har allerede fundet en smart funktion; nemlig direkte opload af billeder i rette størrelse til Blogspot (som Google også ejer)

Så her får I så et billede af Magnus i sit fine "morfar bliver 60-sæt". Skjorten er syet af en Hugo Boss herreskjorte - slipover og bukser er vist tidligere på bloggen.

Som næsten altid - så er der ingen billeder af undertegnede, men jeg havde min grønne "første-dag-på-nyt-job-nederdel" på fordi jeg ikke nåede at sy nyt tøj til festen. For at prøve at se lidt fin ud syede jeg et pynteslips i samme grønne stof og lavede fint hårpynt - ret simpelt, men det gav en fin helhed.

2 kommentarer:

  1. Vil meget gerne se billeder af dit outfit også:) Kan du ikke vise billeder af tøjet? - du behøver ikke stå model:)

    SvarSlet
  2. Ah - mener du virkelig det Malene ... Jo, tager lige et billede i morgen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...