7. april 2010

Patchworktasker

Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder - men vil bare lige fortælle, at jeg her til aften har fået syet to patchworktasker som jeg er aldeles godt tilfreds med. Det er to helt nye taskedesign som jeg lidt tilfældigt har lavet på foranledning af firkanternes størrelser og sammensyningerne. Glæder mig allerede til at lave flere og vise dem frem - på shoppen, der gerne snart skulle kunne åbne!

Til disse nye tasker er jeg blevet inspireret af nogle af patchwork-teknik-idéerne fra p.s.i quilt - rigtig fin blog med mange nemme fifs bl.a. hvordan 9 sammensyede firkanter på en simpel måde kan omdannes til et mere kompliceret mønster (se her)

Skal helt klart til at lave flere forskellige patchworkting :-)

3 kommentarer:

  1. Lyder spændende - Glæder mig til at se billeder

    SvarSlet
  2. Ih hvor lyder de bare fine.. Jeg glæder mig til at se billeder :-)

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - nu har jeg fået taget billeder; dog af en ny taske jeg har syet i dag :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...