26. april 2010

Nye tasker

Jeg har sat en større taskeproduktion i gang - og har i den forbindelse lavet et nye taskemønster baseret på mine "9-tasker" af opskåret patchwork. Jeg kan nemlig rigtig godt lide den lange form med læg i enderne og de foldede hanker. Mønsteret er rette til så det passer med en taske i ét stykke stof i stedet for 9 sammensyede stykker.

Forleden lavede jeg denne mørkeblå taske med gult fór:

Yderstoffet er ret kraftigt og perfekt til denne taskeform. Der er en aflang indvendig lomme i til at understrege formen.


Og i går fik jeg lavet en fantastisk grøn/grå-ternede taske færdig - som jeg har besluttet mig for at beholde fordi den passer perfekt til mit grønne sæt. Dog burde fóret nok have været mørkegråt i stedet for sort ...

Også har jeg lige taget et billede af to kommende pynteslips i retrostil så de passer til temaet på Kunsthåndværkermessen
Kassen med færdige produkter er ved at være fyldt godt op, men der er en del tasker, som mangler at få fór i og stadig en del andre ting, der lige skal færdiggøres - så jeg har stadig travlt og er en anelse stresset!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte tasker du laver!

    SvarSlet
  2. Ej hvor taskerne bare flotte. Især den øverste er helt vidunderlig i stoffet. Og de ser ud til at være gode i rumlighed, hvilket jo er vigtigt;-)

    SvarSlet
  3. Tak Sinja - Ja, de er dejlig rummelige, men uden at være "klodsede" :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...