10. april 2010

Kunsthåndværk-stand i Bededagene

Jeg har en stand sammen med to andre i Ridehuset her i Århus i Storbededags-weekenden - 30. april til 3. maj. Vi mødtes i dag for at aftale nærmere og vise, hvad vi har fået lavet til standen.

Jeg tager primært mine stofnet, tasker og halstørklæder med
Måske også lidt hårpynt og hvis jeg finder på mere spændende jeg kan nå at få lavet inden d. 30.
Vi håber, at der kommer rigtig mange
- og selvfølgelig at vi får solgt vores ting ;-)

Glæder mig! Men nøj, jeg har travlt med at sy!

For nærmere info se: http://www.kulturhusaarhus.dk/
Der er vist stadig nogle ledige stande, hvis der er nogle, som er interesserede :-)

3 kommentarer:

  1. Marked i Ridehuset. Jeg kommer da forbi og kigger. Helt sikkert.

    Og sikke en "Pia", du har. Hun kan da bare noget.

    SvarSlet
  2. Øv, øv, øv, det er weekenden førend jeg skal til Danmark for at holde ferie i husbåden i København. Jeg plejer at besøge min yngste datter Nûno i Århus, bl.a. til jul, hvor vi var i Ridehuset til julemarked.
    Jeg skriver også til dig fordi, jeg vil høre om du vil hjælpe mig med at sprede budskabet om min CHANGE AWAY? Jeg har endnu ikke så mange faste læsere. Håber min kommende give away, som jeg i gang med hjælper lidt på det :-) Jeg ønsker at bytte silkestoffer for bomuld - se min blog.
    På forhånd tak og pøj, pøj med standen. Der plejer at være sort af mennesker"
    De bedste hilsener. Dorit

    SvarSlet
  3. Dejligt hvis du kigger forbi Eva - og ærgeligt at det ikke lige passede med at du er i Århus Dorit.

    Lækre silkestoffer - håber der er nogle, som vil bytte med dig :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...