1. april 2010

Gaveudveksling med Kreakriller

Ude godt - men hjemme bedst! Det var rigtig dejligt at komme hjem efter 4 dage hos mine forældre - især når der lå en fin pakke til mig!
Min gave fra Kreakrillers gaveleg - hvor jeg af den lille appetitvækker, gættede på at jeg måske ville få den i nederste højre hjørne - og ta daaa
Jeg havde gættet rigtigt - men havde selvfølgelig ingen anelse om indholdet. Fine ørestik på en ret unik ørestik-holder med fint stof på forsiden og sødt papir på bagsiden. Der er lavet adskillige huller i pladen til at sætte flere sæt ørestik i.

Tusind tak Malene - rigtig fin gave :-)
Desværre har jeg ikke længere huller i ørene - de er groet sammen da jeg ikke har brugt øreringe i mange år. Jeg har dog ikke prøvet - måske man godt kan "åbne" hullerne igen?

Som du kan læse i dette indlæg foreslår jeg en ændring af gavevandringsreglerne - til en gaveudveksling i stedet for:
"Som flere har skrevet på deres respktive blogs - så er der iøjeblikket et ønske om ændring af reglerne for gavevandringslegen. Jeg er tilhænger af, at legen får mere karakter af en gaveudveksling.
    Dvs. i stedet for at modtage 1 gave og sende 3 gaver til nye deltager - så sender man 1 gave tilbage til vedkommende man fik en gave af og sender 2 gaver til nye deltagere - der så gerne skulle sende en gave tilbage

Altså: Du både giver 3 gaver - og får 3 gaver."

Jeg ved at Malene også synes om idéen - og formoder hun ikke har noget imod at få en gave tilbage fra mig :-)

Og det vil så sige - at jeg skal sende en gave til to nye deltagere. Så vil du gerne deltage i denne gaveudvekslingsleg med de nye regler; så skriv en kommentar til dette indlæg - de første to, der ønsker at deltage, får en gave af mig :-)

4 kommentarer:

  1. Det har jeg bestemt ikke noget imod:) Det tænkte jeg altså ikke lige over, da jeg bifaldt ideen - troede det ville vare lidt, før "de nye regler" ville træde i kraft, men jeg siger i hvert fald ikke nej til at få en gave retur.
    Er glad for du kunne lide gaven, men det er da ærgerligt, hvis du ikke kan få gavn af den. Havde ellers luret på jeres blogs og regnede med, at du måtte bruge øreringe, når nu du designede smykker. Vil lige tilføje, at det ER muligt at "åbne" hullerne igen. Jeg brugte nemlig heller ikke øreringe i en lang årrække, men så vente lysten tilbage, og jeg fik hullerne "tilbage" efter lidt asen og massen med en ørestik:) Måske du kan bruge "holderen" til noget andet ellers...

    SvarSlet
  2. Jeg håber meget, at jeg kan få "hul igennem" igen ;-) For det er nogle rigtig fine ørestik! Og nu hvor jeg er begyndt at gå med hårbøjle - fremhæves ørene jo.

    Skal lige have fundet på en fin ting dig - synes det er dejligt at kunne sige tak for en gave, ved at give en retur :-)

    SvarSlet
  3. mon stadig disse gaveudvekslinger finder sted? syntes det er sådan en god ide.. som jeg gerne ville være med til ? :0)

    hilsen nanna

    SvarSlet
  4. Hej Nanna
    Ja, det er rigtig hyggeligt med blog-gavelege - og der er vist en del i gang rundt omkring på de forskellige blogs, men du skal lige finde en som du kan deltage i :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...