29. april 2010

For lidt eller for meget?

Jeg har fået syet tre tasker mere:
Disse tre er meget sorte og har derfor fået lyst fór (sand og grå)

Og inden jeg skulle pakke ned - lagde jeg alle de færdige produkter på sofabordet:
 
Børnestofnettene med Cars og Hello Kitty springer lidt i øjnene i forhold til resten af mine ting som jeg synes, farvesammensætningsmæssigt hænger fint sammen.

Men så er det store spørgsmål: har jeg lavet nok?
Eller måske for meget ...

I eftermiddags/aften har jeg gjort standen klar sammen med de to andre. Arrangøren har valgt et "råt" look med stiladsbordet. Vi var nogle af de første til at stille op.
Der er meget mere plads og luft i forhold til Julemessen. Der kunne dog sagtens have været flere stande - men det er jo første gang, at der afholdes Bededags-kunsthåndværker messe.

Og sådan er den endt med at se ud:
Mine ting er i højre ende af bordet og mine tasker er hængt på en stumtjerner, der står for enden af bordet. Det er mine tørklæder og pynteslips. som hænger på "gavlen".

Også til mængde-spørgsmålet igen ... hmm, jeg synes desværre, at jeg har for lidt ting og det bliver begrænset hvad jeg kan nå at få syet ekstra. Omvendt er jeg ret spændt på, hvor meget af det jeg har med, som rent faktisk bliver solgt!

Det må tiden vise - jeg glæder mig i hvert fald meget til i morgen :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud. Rigtig meget held og lykke med salget - eller man siger vist: Godt Salg ;)
    Knus

    SvarSlet
  2. Tusind tak Therese - indtil videre går det ok med salget, men der er stadig meget tilbage, hvilket er fint nok; for der skal jo også være til resten af weekenden :-)

    SvarSlet
  3. Super fede tasker!
    Hvad tager du for dem?
    Nyd resten af søndagen ;)
    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  4. Hej Kirstine

    Til kunsthåndværkermessen satte jeg prisen til 200,- for "9-taskerne", altså dem med patchwork, og 150,- for de andre. Det er egentlig lidt i underkanten i forhold til materialer og tid, men alligevel blev der desværre kun solgt to.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...