8. april 2010

En fælles virtuel brugt-unika butik?

Jeg er ved at oprette en ny blog - brugtunika.blogspot.com, der i første omgang var tænkt som et sted for salg af Magnus´ aflagte hjemmesyede tøj og andre unika ting, som vi selv har brugt.

Jeg var lidt overrasket over at "brugt unika" var ledigt - også var det, at jeg tænkte; om der er andre, som har lyst til at bruge bloggen - altså til salg af egne brugte unika-ting?

D.v.s: at lave en team-blog, der vil fungere som en form for en virtuel genbrugsbutik med aflagt hjemmelavet tøj og tilbehør, hvor alle, som er tilmeldt som skribenter kan lægge deres ting på "shoppen"?
Hvis du synes om idéen så skriv gerne en kommentar her eller skriv en mail til mig med den mailadresse du vil bruge til at logge ind (turkis@live.dk)

Jeg tror, at det kunne blive et fantastisk samlingssted for salg af alle de fine hjemmelavede private projekter vi laver til os selv, men som vi måske alligevel gerne vil sælge senere hen.

Hvis der ingen tilslutning er til denne idé eller jeg vil mene, at det er en god mulighed ;-) så bliver det bare en blog med salg af unika-ting jeg har lavet og brugt lidt - primært tøj til Magnus.

7 kommentarer:

  1. Synes det lyder som en god idé :)

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg synes det lyder som alle tiders gode ide.. Og vil meget gerne selv være med.

    Kh

    Cristina

    SvarSlet
  3. det er en fantastisk ide. glæder mig til at se den når den er oppe og køre. jeg syer endnu ike så meget tøj, så jev vil nok bare "kigge på" ;)

    SvarSlet
  4. Skønt at I synes om idéen :-) Og ja, den er jo tænkt både til fordel for sælgere og købere - og som fremvisning og inspiration - så vi alle kan få glæde af de mange fine kreationer vi laver til vores børn, hjem og os selv :-)

    Til jer, der gerne vil oprettes som sælger - skriv lige en mail til mig.

    Dejligt at du gerne vil være med Christina :-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes det lyder som en helt genial ide!! Kram

    SvarSlet
  6. Jeg synes ideen er super og vil gerne være med :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...