1. april 2010

Bøvlede bøjler og sjove sløjfer

Det er kun blevet til et par små-kreaprojekter de sidste dage mens jeg har været hos mine forældre. Dog har jeg syet to bluser til min mor.

Men som nævnt et par gange - er jeg allerede ret begejstret for mine "Bow Maker". Dog var det lidt begrænset, hvad jeg havde af bånd og velegnet stof til formålet. Tilgengæld havde jeg massere af knapper at lege med!
Nu hvor jeg er hjemme igen - skal der eksperimenteres med div. bånd og stofstrimler.

Også har jeg fået lavet en hårbøjle mere. Jeg er ikke så glad for at bruge lim - så projekt betræk-hårbøjler foregår på "den hårde måde"; nemlig med en masse nåle og sy skjulte søm i hånden i en hård indvendig bue! Ikke nemt, men alligevel umagen værd synes jeg.
Denne synes jeg også er blevet fin og jeg tror heller ikke, at jeg vil sætte yderligere pynt på denne. Har stadig to hårbøjler, der skal betrækkes og i hvert fald den ene bliver ensfarvet og skal måske have en sjov "sløjfe"

1 kommentar:

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...