8. april 2010

9-patchworktaske

Så fik jeg taget nogle billeder - og til denne taske har jeg også taget billeder til en syvejledning. Synes dog tasken er blevet lidt kedelig så skal have lavet nogle flere tasker i dette design, bare med noget mere spændende stof!


Den er syet af 9 firkanter á 15x15 - først syet sammen også skåret op:


Jeg har som sagt taget billeder af syprocessen, men den skal lige stykkes sammen - så I må lige vente lidt med den. Jeg er nemlig også igang med en vejledning til DIY-hipstere - så jeg har nok at se til :-)
Den jeg syede i aftes er i brune og sorte farver + Flora. Også er jeg ved at sy to tasker á 25 firkanter á 10x10, det giver et lidt andet design. Derefter vil jeg lave nogle tasker á 36 firkanter á 8x8!

Glæder mig til at lave nogle lidt mere spændende tasker - denne passer til vejret i dag: grå og kedelig! Eller med pænere ord; ret ordinær og neutral ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...