30. marts 2010

Tour de stofbutikker

Min veninde og jeg var i tre stofbutikker i går; lokal og dyr stofbutik, Stof2000 og i Stof&Stil - jeg var dygtig kun at købe "lidt" i S&S:
Et stort reststykke af det skønne turkise stof med fugl/blomst-print og et reststykke brun velour - og orange og brun lagenlærred til "retroprojekt". Alt det øverste på billedet er fra en "lykkepose" - som desværre primært indeholdt to store ubrugelige velourstykker - men også lidt fine reststykker.

Først var jeg lidt ærgelig over "lykkeposens" indhold - men efterfølgende har jeg tænkt; at det jo egentlig er ret udfordrende at få brugt disse stofrester til et eller andet brugbart (men nervøs velour??)

Jeg købte også noget forskelligt sytilbehør - og NU skulle det være! Jeg har længe gerne ville have disse her, men synes, at 90,- er meget for tre plastikdimser; men nu er de købt og jeg elsker dem allerede!
Sløjfe/stjerne-skabeloner. Disse er første forsøg - og den grønne er lavet af en klippet stofstrimmel. Der er rigtig mange kombinationsmuligheder med bånd, stofstrimler og knapper til midten.

Og I får også et sneakpeak til mit retroprojekt:
Jeg fandt en masse brune og orange mellemlægsservietter - og der er købt orange og brunt kantbånd og tråd. Jeg kan først komme igang med syningen når jeg kommer hjem, så der går lidt tid før jeg kan vise nogle - forhåbentligt - fine resultater :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...