19. marts 2010

Tilføjelse til GiveAway

Hvor er det fantastisk, at der allerede er så mange, som har tilmeldt sig min første GiveAway - og at der nu er over 30 faste læsere! Det skal da selvfølgelig udløse en ekstra gave :-) (offentliggøres senere)

Magnus, Beate og jeg er taget over til mine forældre i weekenden - hvor min veninde, der er bosat i Sverige også kommer og hendes søn, som er tre måneder yngre end min Laban - og vi skal rigtig syhygge! Min mor har en dejlig Bernina-symaskine så Pia er blevet hjemme denne gang.

Jeg får nok ikke skrevet så meget her i weekenden - men skal nok snart vende tilbage med en ekstragave!

God weekend allesammen :-)

2 kommentarer:

  1. tillykke med de mange faste læsere. det lyder hyggeligt med noget sy hygge :) ville ønske jeg kunne samle lidt veninder til en krea dag :)

    Ha en go tur.
    Kh sara

    SvarSlet
  2. Tak Sara :-)
    Ja, det er bare fantastisk med veninde-syhygge. Vi har allerede fået lavet en masse fine ting som der skal tages billeder af så jeg kan vise det frem senere.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...