21. marts 2010

Syhygge-produktion

Så er jeg kommet hjem fra syhygge-weekend hos mine forældre, hvor Beate har været på overarbejde. Min veninde og jeg har været meget produktive og fået syet følgende:
Et sæt bestående af ærmebukser og slipover til mine venindes dreng - syet af en stribet trøje + lidt bredere stribet jersey. 3 hipstere til min veninde + 2 med prikker, der er syet næsten færdig, men mangler elastikbånd. En bunke flonelklude. En lille toiletpung. En taske af noget af min mors reststof og sort hør som fór.

Også fik jeg syet min forårs-grønne nederdel samt en mørkelilla bluse (svært at se farven på billedet) Jeg er ikke glad for at blive fotograferet - men min mor har taget billedet foran et af hendes flotte tæpper, der matcher perfekt til mit "første-dag-på-nyt-job-sæt"

Der skulle egentlig have været linning på nederdelen, men jeg havde hverken lynlås eller knapper til formålet - så det endte med grå rib.

Det blev også til to jerseybukser til min venindes dreng, men dem har vi ikke billeder af. Vi synes selv at vi har været meget flittige :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det flot det hele og sikke meget!

    SvarSlet
  2. Tak Anja - ja, vi har været flittige :-) Det har bare været super hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Synes faktisk det gør den ekstra fed, at den er med rib! Og sikke meget I fik lavet den dag:)

    SvarSlet
  4. arj hvor er det en smuk nederdel. En syweekend med en veninde lyder som noget jeg godt kunne bruge :)

    SvarSlet
  5. Tak - jeg havde faktisk nederdelen på i går :-)

    Ja, veninde-syhygge er skønt, sådanne dage vil jeg også gerne have flere af :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...