5. marts 2010

Opstart af kreablog

Så har jeg fået lavet min "officielle kreablog", hvor jeg vil skrive om nogle af min mange forskellige kreative projekter - både private og projekter i forbindelse med mine to webshops TURKIS KONTRAST og minLaban.

Da dette er det første indlæg ser bloggen ret kedelig ud i øjeblikket, men det håber jeg at kunne få lavet om på snart. Jeg har i hvert fald en masse forskellige krea-projekter i gang i øjeblikket som jeg kan fremvise. Bloggens udseende er heller ikke helt færdig så der vil komme lidt ændringer hen ad vejen.

Men håber du vil læse med og finde nogle af mine ting interessante.

NB - jeg vil snart lave en GiveAway, så kig snart forbi igen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...