26. marts 2010

Ophobning af kreative sysler

Som du kan læse her har der ikke været megen tid og overskud til kreative sysler i løbet af ugen - men mange idéer har presset sig på så i går og i dag skulle jeg have afløb for min sytrang!

Det er blevet til:
- ekstragaver til min GiveAway (se her)
- nogle glasbrikker - inspireret af Anja, dog ser mine meget anderledes ud - patchwork med turkise strimler, men fik idéen efter at have set dine, tak Anja :-) (har pt. ikke billeder af dem)
- et par små tasker/punge (heller ikke billeder ...)
- klippet til forårsgrøn jakke til Laban (halvt færdigsyet)
- og bukser i chambre og koksgrå jerseyfór; dem er de billeder af - de mangler dog elastik og færdigsyning af taljen, men her får I dem:
Det er som sagt lys bomuldschambre, tyndt og blødt - så selvom det er forårbukser er der kommet fór i. Ynglingselefantstoffet som lommer og massere af dobbelte brune stikninger (uden tvillingenål!) og balloneffekt - og selvfølgelig skjult fór ;-)

Og en lille stjerne kan anes under den venstre lomme. Forstykke og bagstykke er delt - men det kan vist kun svagt ses at der er sammensyning og stikninger nederst på buksebenet (også bagpå).

Jeg har ellers ikke syet tøj til Magnus længe - men "lige pludselig" stumper alle hans bukser, så jeg har travlt med at udskifte garderoben + at det jo er blevet tid til forårstøj :-)

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se billeder af dine glasbrikker og de andre ting du har lavet.

    SvarSlet
  2. Skal lige have syet nogle flere - også skal jeg nok få dem fotograferet :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christine
    Sikke nogle fine bukser.
    Kan du ikke lave billederne større?? det er svært at se detaljerne og jeg ved jo at de er der ;)
    Hilsen Dorte(skov)

    SvarSlet
  4. Tak Dorte :-)

    Jo, jeg skal nok fremover lave billederne større og tage flere nærbilleder.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...