24. marts 2010

Ny blærbar og reduceret kreativ aktivitet

eg elsker allerede mit nye arbejde! Udfordrende, innovativt og super spændende og nærværende; jeg arbejder med børn og unges hjerneudvikling og forskellen på drenge og pigers udvikling fra 0-18 år med afsæt i Ann-Elisabeth Knudsen - som jeg var til et fantastisk foredrag med i aftes.

Og i går fik jeg en spritny ThinkPad(IBM) lækker blærbar! Skal lige have installeret Photoshop, cameradrivers m.m. så den er rigtig klar til brug.
Men - spændende arbejde har det med at være ret tidskrævende, hvilket har betydet begrænset kreativ aktivitet de sidste dage. Dog er jeg begyndt på et nyt strikkeprojekt - et sjal/skuldervarmer med hulmønster strikket sidelæns så mine hænder har noget at tage sig til når resten af kroppen er blevet placeret i sofaen.

Jeg er også gået i gang med nogle ekstra-ting til min GiveAway som jeg håber snart at kunne få færdiggjort og offentliggøre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...