15. marts 2010

Metervarer fra genbrugen

Jeg har været i genbrugen og købt denne bunke metervarer og lidt tilbehør. Der har -50% på alt i dag (og i morgen) - så alt på billedet har kostet 112,-kr! Jeg ved godt, at det ikke er den mest spændende stofbunke - men jeg synes, at det er skønt at kunne få billige basisvarer på denne måde. I "min" genbrug er der nemlig en hel reol med metervarer som jeg jævntligt kigger igennem.
I dag blev det til: over 10m sort bomuldslærred, 3m kraftigt beige bomuld med lyse striber, 3m sort filt, 1½m lime dunlærred, et flonellagen, tre blå stofrester med hvide bomber, et 100% uldtæppe, 4 stenknapper og en læderknap, en håndfuld plastknapper jeg vil betrække med stof og et sæt strømpepinde str. 2. 
Bagefter var jeg et smut i den dyre stofbutik - men hvor jeg kun købte en rest brunt velour og 1m turkis jersey - og disse 4 gigantiske overlocktrådspoler! Den mørkeblå er en ny 5000m-spole så det ser ud til at der er dobbelt så meget på de hvide spoler! 4 for 100,-kr også har jeg vist hvid tråd et godt stykke tid!

---
Og hov! Det gik hurtigt med de første 10 faste læsere! Så liige om lidt kommer der en GiveAway fra mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...