10. marts 2010

Magnus´ vintersæt

Ja, det er jo ikke lige fornylig jeg har syet dette sæt til Magnus - men da det er noget af det bedste og mest gemmemførte syprojekt jeg har lavet så vil jeg gerne fremvise det her på bloggen:
Det er en anorak med lynlås i ryggen og ekstra lange ærmer så den forhåbentlig kan bruges længe. Det er syet af en lækker lidt filtet 100% uldsweater som fór og tegnstofstof yderst. I bukserne er der quiltet fór og et bredt fleecestykke øverst. Jeg har selv lavet pipingsbånd - og fik øvet mig i at sy pipingsbånd i buer! Bagpå er der to store buer, som danner en stor rund bagdel. 

Også blev det jo rigtig vinter - og sættet er blevet testet og er bestået! Det bliver brugt hver dag i vuggestuen.

Her er Magnus i mine forældres have med matchende vanter. Vintersolen er lidt skarp og han er lidt utilfreds med at der kommer sne på hans fine vinterstøvler - så det er ikke nemt at få et smil frem.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den da bare super godt lavet :D
    Og sikke en dejlig dreng ;)

    SvarSlet
  2. Hej Tanja

    Tusind tak. Ja, jeg er også særdeles tilfreds med både sættet og drengen ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Christine faldt lige over dit fine vintersæt til Magnus , godt nok for et par år siden :-) vil bare høre hvilket mønster du har lavet det efter? Eller om det er et af dine egne mønster? Kh Nanna

    SvarSlet
  4. Ups fik ikke lige tilmeldt mig mail, er nu gjort :-)

    SvarSlet
  5. Hej Nanna. Både anorakken og bukserne er efter mønstre fra Ottobre 2006/5 - dog er anorakken modificeret lidt efter at jeg syede en test-efterårsanorak. Men kan klart anbefale mønsteret til vuggestuebørn - meget praktisk med lynlås i ryggen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...