29. marts 2010

Her er vinderne :-)

 
Py - SÅ lykkedes det endelig! Jeg er hos mine forældre - og deres internet har været nede eller ustabilt det meste af dagen, men nu håber jeg, at det kan lykkedes at annoncere vinderne.

Først vil jeg lige sige tak til alle jer, der har deltaget og alle de pæne ord til tasken og bloggen.

Og her er vinderne:
  1. Julie - Muselberg : Tillykke med forårstasken! (se indlæg)
  2. Sarah - Dandylion : du nåede lige at være med - og har vundet forårspungen.
  3. Ina - Bjørnemor : Du har vundet et "pynteslips" - og vælger først (se indlæg)
  4. Tine - Det bedste jeg ved : Du har vundet et "pynteslips"
  5. Evi - Fuglevingevind : Du har vundet et "pynteslips"
  6. Camsen - For 2 kr blandet : Du har vundet et "pynteslips"
TILLYKKE til alle 6 vindere! Ina - du vælger først; hvilket "pynteslips"/bælte du gerne vil have, derefter Tine osv.

Send mig jeres adresser på turkis@live.dk - også sender jeg pakkerne afsted snarest.

5 kommentarer:

  1. ihh.... hvor er jeg glad. Sender fluks en mail afsted
    Julie

    SvarSlet
  2. Nøøøj! Hvor er jeg bare heldig! :) Jeg vælger det med blomsterne på og sender fluks en mail med min adresse.

    SvarSlet
  3. Juhu! det er første gang jeg vinder noget ;) Tak - jeg er meget spændt på pynteslipset!

    KH Camilla

    SvarSlet
  4. Neeej hvor er jeg altså bare heldig! :-)

    Jeg vælger nr. 1 på billedet fra venstre – altså det grå. Sender dig en mail med min adresse.

    Ihh hvor fedt at se jeg har vundet – en super god start på dagen! Tusind tak for det!

    Kh. Tine

    SvarSlet
  5. Tillykke allesammen :-)

    Jeres adresser er noterede - men mangler stadig svar fra Evi. Under alle omstændigheder sender jeg tre pakker afsted i dag - også må du, Camilla, desværre vente lidt.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...