30. marts 2010

Hårbøjle og knappesjov

Det er ikke meget jeg har fået lavet indtil nu hos mine forældre, hvor jeg ellers plejer at være i fuld gang med div. krea-projekter - men jeg skal jo også være lidt social med min lillebror, der er hjemme fra Kbh. og ind imellem skal jeg også se lidt efter Laban ;-)

Men jeg har kastet mig ud i mit første betrække-hårbøjle-projekt og nøj, det er bøvlet at sætte nåle og sy i en indvendig bue ... Jeg er dog ganske tilfreds med resultatet og synes ikke, at der er behov for yderligere pynt.

Jeg har tre hårbøjler mere med, der skal betrækkes og evt. pyntes lidt.

Jeg har købt en pose knapper for 10,- og har haft det sjovt med at kombinere store og små knapper, der skal bruges til forskellig pynt:

Også har jeg ellers hygget mig med mine nye små venner - "Bow Makers"(se her), hvor knapperne bl.a. skal bruges. Hvis der er andre, som synes at disse sløjfe/stjerner er fine laver jeg gerne en tutorial :-)

3 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er vild med turkis – det er bare så flot en farve til dig!

    God aften til dig og familien.

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Hej Tine
    Tak skal du have - bliver nærmest mere og mere glad for turkis! Turkis og sort er fantastiske farver sammen :-)

    SvarSlet
  3. Sikke da en sød hårbøjle :) den lyser så fint op i dit mørke hår :)

    glæder mig til at se resultatet af de andre hårbøjler

    hilsen Line

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...