13. marts 2010

GiveAway ved 10 faste læsere

Jeg har valgt at vente med min f'ørste GiveAway til bloggen har 10 faste læsere - og det må tiden jo vise, hvor hurtigt det sker. Hvis der går lang tid før de første 10 læsere har tilmeldt sig kan det være at der kommer flere næsten samtidige GiveAways fra mig. Jeg har nemlig planer om både at lave en i forbindelse med åbningen af TURKIS KONTRAST og en når minLaban går i luften - så glæd jer; der vil blive mulighed for at vinde mange fine ting inden for nærmeste fremtid!

Der mangler dog stadig en del før jeg kan åben nogle af mine webshops, men jeg arbjeder på højtryk for få lageret fyldt op, taget billeder og færdiggjort hjemmesiderne. Det er ikke muligt at fastsætte nogle datoer for åbningerne, men jeg håber meget på, at blive færdig og måske åbne i april!

5 kommentarer:

  1. Jamen jeg vil gerne hjælpe til med faste læsere, der er jo masser af dejligt at kigge på her :-)

    SvarSlet
  2. Hej Camilla - tak :) Og hov; du er nu blandt 8 faste læsere, så det går stærkere end jeg lige regnede med! Jamen, så kommer der snart en GiveAway fra mig :D

    SvarSlet
  3. Jaaaa!!! Nu er vi 10!! Glæder mig til at se, hvad præmien er!! Du er bare sej til at sy!! Totalt krea kvinde!

    SvarSlet
  4. Og nu er vi i hvert fald OVER ti:) Er spændt på, hvad præmien er. Du har meldt dit til gavevandringslegen hos mig, så du modtager på et tidspunkt en gave fra mig - skal bare lige have den lavet først:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Hej Malene. Ja, jeg er ved at lægge sidste hånd på min GiveAway! Glæder mig til at få din pakke :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...