16. marts 2010

Forårstaske - GiveAway!

Her kommer så min første GiveAway! [Afsluttet - se vinderne her]
Det gik overraskende hurtigt med at få 10 faste læsere - så jeg har brugt formiddagen på at lave denne forårstaske som jeg håber, at den heldige vinder bliver glad for. Gul - sort og selvfølgelig TURKIS med reference til farverne på bloggen.

Sådan deltager du:
Skriv en kommentar til dette indlæg; at du ønsker at deltage + tilmelder dig som fast læser (giver 1 lod)
Link til min blog og brug gerne mit billede til denne GiveAway (giver et ekstra lod, dvs. 2 lodder)

Det bliver en lidt hurtig GiveAway da jeg trækker vinderen d. 29. marts - så tasken kan blive sendt afsted inden påskeferien.

EDIT:
Hvor er det skønt, at der er så mange, som gerne vil deltage i min GiveAway! Og at der nu er over 50 faste læsere! Jeg startede min GiveAway ved 10 faste læsere og må hellere finde på nogle ekstra gaver for hver 10 ekstra faste læsere - d.v.s. 20, 30, 40 og 50 = 4 ekstra gaver!

EDIT EDIT: 5 ekstra gaver! - se her

EDIT EDIT EDIT: Allersidste tilføjelse og opdatering af vindergaver - se her :-)

79 kommentarer:

  1. Sikke en fin taske. Jeg vil gerne være med på to lodder!
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne deltage med 2 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Wauw, hvor er den læks. Jeg bruger ikke "fast-læser el. følg"-funktionen, så jeg kan desværre ikke være med :(

    SvarSlet
  4. Det er sørme en fin taske!!
    Jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  5. Tak for tilmeldingen til min gavevandringsleg ;o)
    Skynder mig straks at smide et lod i puljen, til denne skønne taske.

    SvarSlet
  6. Super flot taske! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  7. Dejligt at I kan lide tasken og at der allerede er så mange tilmeldte :)

    KaDaHoe - fin blog du har: du kan godt være med med 1 lod, hvis du vil linke til min blog :-) og jeg håber da at du gerne vil læse med - selvom det ikke er "fast" ;-)

    SvarSlet
  8. Vil gerne være med på 1 lod foreløbigt, skal lige finde ud af det der med at linke til din side ude i enten højre eller venstre side..hvordan er det lige man gør??

    SvarSlet
  9. Hej 1 OF A KIND - dejligt du vil være med. Du skal bare vælge "Tilføj Gadget" i sidebaren også vælge billede :-)

    Skønne uglepuder!

    SvarSlet
  10. Hejsa;o)
    Jeg vil gerne deltage i din første give away.
    2 lodder herfra
    Julie

    SvarSlet
  11. Hej - jeg er med på 2 lodder for det er da en mega flot taske og den ville hlet bestemt se rigtig flot ud på min arm :-)
    Lene

    SvarSlet
  12. Jeg blir veldig gjerne med! Er også fast følger. :o)

    SvarSlet
  13. TOP! Jeg er med på et lod :D

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Hvor er den bare skøn den taske, bare jeg vinder.

    SvarSlet
  15. En skøn skøn taske, jeg er med på 2 lodder.
    Du er også velkommen til at deltage i min første give away:-)

    SvarSlet
  16. Nøj..hvor er det en flot taske! Jeg er klar med 2 lodder.... ;o) Lene (uha, jeg krydser fingre -den er super, duper dén taske)

    SvarSlet
  17. Tak for besøget på min blog. Fejlen er rettet. Tak! :)

    SvarSlet
  18. Meget lækker præmie - tre lodder til mig :)

    SvarSlet
  19. Jeg skynder mig at kaste 2 lodder i bøtten - for den taske er da for fin!!

    SvarSlet
  20. Hej Christine,

    Har lige opdaget din blog – hold da op du laver smukke ting! Tasken her vil jeg rigtig gerne vinde – er vild med turkis. Faktisk har vi netop malet en væg i stuen turkis. Du kan se et billede af den på min blog.

    Det vintersæt du har syet til Magnus er super cool! Min kæreste kiggede tilfældigt på skærmen da det billede var fremme, og sagde: Hold da op, det er et fedt sæt! Det må siges at være et kompliment... ;-)

    Jeg deltager med to lodder og håber selvfølgelig på at du trækker mig. :-)

    Kh. Tine – www.detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Skønt med så mange tilmeldinger allerede! Jeg er begyndt at laver lodderne og kan se at der vist skal en større æske til end den jeg har fundet frem :-)

    Og tak for de mange pæne ord!

    Tine: super flot turkis væg I har!

    SvarSlet
  22. Kom tilfeldigvis over din blogg nå når jeg surfet rundt i bloggverdenen, og det ble et gledelig møte! Kjepefin blogg, og du lager kjempemye fint:)

    Jeg vilgjerne være med i din give away, og tar to lodd:)

    SvarSlet
  23. Hej Smilehull

    Dejligt du kan lide min blog :-) Du er vist den 3. norske kvinde, der er tilmeldt, så måske min taske skal længere nordpå ;-)

    SvarSlet
  24. Hej Christine.
    Halløj her dukker en spændende blog op, med en som også elsker at sy. Og laver syvejledninger og linker mm. Jeg har ikke været forbi din blog før, men glæder mig til at følge med i dine kreativiteter, og ikke mindst finde ud af hvad dejligt kaos indebærer :o))
    Nå ja og så vil jeg selvfølgelig gerne være med i din give away med 2 lodder.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  25. Nej, hvor er den bare flot! 2 lodder til mig (og så skal jeg lige have læst din ble-toturial)

    SvarSlet
  26. ovr her snupper jeg gerne 2 lodder

    SvarSlet
  27. Hej!
    Super flot give away!
    Smider 2 lodder i puljen

    SvarSlet
  28. Den er rigtig sød.
    Er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  29. skøn blog, tillykke med din første give away og super fed taske. jeg er da med på 2 lodder :)

    Kh sara

    SvarSlet
  30. Det er en meget skøn taske, som jeg gerne vil have en chance for at vinde. Jeg deltager med tre lodder

    SvarSlet
  31. Hold da op, det går hurtigt herinde, hva? Sikke en fed taske - seje tekstiler! Jeg er da helt klart med på to lodder, og så vil jeg krydse alt hvad jeg har, for at jeg er den heldige vinder.
    En påskehilsen til dig fra mig.
    /Marengse

    SvarSlet
  32. Dejligt med så mange tilmeldte! Og komplementerne :-)

    Og nøj; over 30 faste læsere! Måske der kommer en lille ekstra ting ... ;-)

    SvarSlet
  33. Super fed taske, jeg er med med 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  34. Orv, hvor er den bare smadder fin! :-) Og jeg ved jo, du er god til at sy bleer, så sådan en flot taske fra din hånd vil jeg rigtig gerne vinde! Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre. :-)

    SvarSlet
  35. Hej Louise
    Hyggeligt at du har fundet min blog og jeg nu også har fået kendskab til din; rigtig fin blog du har :-)
    Jeg savner helt at sy bleer - skal have mig en lille ny stofblenumse i nærmeste fremtid, tak! Magnus mangler nemlig ikke bleer ...!

    SvarSlet
  36. Hvor er den bare smuk den taske :) ville elske at komme hjem fra New York til nyheden om at jeg måske var den heldige :) 2 lodder herfra!!

    SvarSlet
  37. jeg smider fluks 2 lodder :o) - SÅ fin

    SvarSlet
  38. Så fin en veske! Jeg elsker turkis;)
    Deltar med 3 lodd:)

    SvarSlet
  39. Jeg vil da rigtig gerne vinde. Har linket til din blog, så jeg er med på to lodder. Lækker blog du har!

    SvarSlet
  40. Jeg vil også gerne være med, for den er da rigtig fin!.....1 lod :-)

    SvarSlet
  41. Super fin taske! Jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  42. Hvor ER den bare flot. Er ny i denne verden - vil gerne deltage med 2 lodder, så må jeg se om jeg kan finde ud af at sætte det ind på min blog.

    SvarSlet
  43. Den er godtnok fed den taske :) Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  44. Hej :)

    Jeg vil gerne være med på 2 lodder :) det er simpelthen sådan en fin taske, elsker farverne og den lille fugl :)

    SvarSlet
  45. (Hvis der kommer to indlæg lige efter hinanden, så er det ikke for at fuske, men jeg kan ikke se, at indlægget er udgivet)

    Du er totalt dygtig, jeg er vild med den skønne taske. Jeg er med - med 2 lodder ;)

    SvarSlet
  46. Det er en meget fin ting, som jeg rigtig gerne vil vinde. Du kan trygt lægge mine to lodder lige dér, hvor vinderloddet findes;-)

    SvarSlet
  47. Hvor er den flot! Den vil jeg rigtig gerne vinde, så jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  48. Jeg prøver også lykken med et lod...

    SvarSlet
  49. Skøn taske.. :o)
    2 lodder til mig...

    SvarSlet
  50. Fantastisk blog og GIVE AWAY... Jeg er helt sikkert med på 2 lodder, og så runder du jo snart 50 læsere! STORT TILLYKKE! :)

    SvarSlet
  51. Hvor vildt! Det går godt nok stærkt :-) Så må jeg fo finde tre ekstra gaver - for 30, 40 og 50 læsere inden d. 29. :-)

    Helle - skønt med endnu en Magnus ;-)

    SvarSlet
  52. Så har jeg også tilmeldt mig som fast læser og tilføjer billede og link til min blog.
    Spændende at følge hvad du laver, udover de fine bleer på din anden blog.

    SvarSlet
  53. Sikke en flot taske, jeg vil gerne deltage med 2 lodder:)

    SvarSlet
  54. Eg er gjerne med, og får to lodd:)

    SvarSlet
  55. Wuaw, jeg må også hellere være med. To lodder tak! :)

    SvarSlet
  56. Sådan en forårstaske kunne jeg godt bruge...
    3 lodder til mig tak... :)

    SvarSlet
  57. Jeg er med! Tar to lodd!

    SvarSlet
  58. Jeg vil også rigtig gerne være med... på 2 lodder :) Den er da super fin den lille taske :)
    Kh. Frk. Høiriis
    P.s. Kig evt. forbi min give away, der trækkes i morgen :)

    SvarSlet
  59. For dævlen da!
    Den er simpelthen super lækker, fede farver og facon.
    Den nupper jeg, TAK!
    Eller okay! Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder ;)
    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  60. uops uops uops!
    Jeg mener 2 lodder ;)
    Sorry!

    SvarSlet
  61. Hvor er den fin, tasken og bloggen :-) Et lod til mig.

    kh hanne

    SvarSlet
  62. Super flot taske, og dejlig blog du har. Lægger 2 lodder i puljen :-)
    Kh Betina.

    SvarSlet
  63. Hvor er det fantastisk med alle de tilmeldinger til min GiveAway! Skal nok snart offentliggøre ekstra-gaverne :-)

    Hej Betina: skønt du har en datter, der hedder Christine :-)

    SvarSlet
  64. Super flot taske, må da hellere være med på tre lodder.
    kh Rikke

    SvarSlet
  65. Sikke en skøn taske, den vil jeg gerne vinde.
    Jeg kaster 3 lodder i puljen.

    Ha' en dejlig dag.
    /Lonni

    SvarSlet
  66. Den er populær den taske ;o) Rigtig fed...håber jeg bliver den heldige vinder. Jeg lægger 2 lodder i puljen. Kh. Frøken Fiil

    SvarSlet
  67. Kære Frk. Turkis
    Da jeg tilfældigt faldt over din blog, måtte jeg straks blive fast læser. Jeg elsker nemlig også turkis - og bor i Århus:-)Og så udlodder du ovenikøbet den fineste taske, som jeg håber at vinde.

    SvarSlet
  68. Hvor er den flot, den vil jeg gerne vinde, med et lod :-)

    mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  69. This is so cute, please count me in! ~ ~ Becky

    SvarSlet
  70. Jeg vil også gerne være med! 2 Lodder! :)

    SvarSlet
  71. Den var kjempefin, jeg tar 2 lodd! Ha en riktig fin påske!

    SvarSlet
  72. Jeg vil meget gerne kaste et lod i puljen i håb om at vinde den super-lækre taske!

    SvarSlet
  73. fantastisk blog jeg lige faldt over!! Jeg kan vist liiige nå at være med! Så jeg snupper alle de lodder jeg kan få, nemlig 2!!
    kh Sarah

    SvarSlet
  74. Da rakk jeg akkurat så vidt å bli med på give-awayen din med to lodd! Heldigvis.... Veskene var kjempefine. Er mønsteret fra Stof og stil?

    SvarSlet
  75. Sikke mange tilmeldinger! Jeg glæder mig til at trække de heldige vindere i morgen :-)

    Hej Beate - Stoffet er fra stof&stil, taskemønsteret er eget design :-)

    SvarSlet
  76. Hvor er den bare flot altså... Jeg er med på 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  77. Hej Susan

    Vinderne blev trukket d. 29. marts - så du nåede desværre ikke at være med; men kig snart tilbage igen for det vare nok ikke længe før der kommer en ny GiveAway fra mig :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...