26. marts 2010

Ekstra gaver til GiveAway

Wauw! Jeg havde godt nok ikke troet, at jeg så hurtigt ville få så mange faste læsere - over 60 nu! Og sikke mange, der har tilmeldt sig min første GiveAway! Det er ret overvældende - og tak for alle de pæne ord :-)

Som lovet kommer der nogle ekstra gaver - én ekstra for hver 10 nye læsere. Forårstasken er for 10 faste læsere - også er der for 20, 30, 40, 50 og nu 60! Så 5 ekstra gaver!

Jeg har kun fået lavet 4 - da jeg troede, at det var nok ... så skal lige have lavet én mere. Her er kun billede af de 3 - nemlig 3 forskellige "pynteslips"/bælter i simpel pathwork selvfølgelig med turkis.
Skal nok skynde mig at få taget billeder og lavet den sidste gave.

Husk du stadig kan nå at være med - jeg trækker vinderen på mandag!

2 kommentarer:

  1. Ihh jeg håber jeg vinder noget her :-D

    SvarSlet
  2. Hej Anja
    Det er der jo en ok chance for eftersom jeg trækker hele 6 vinder-lodder!

    Har du set at jeg har linket til dit indlæg om glasbrikker? :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...