31. marts 2010

April-Give Aways og gaveudveksling

Der er en masse spændende GiveAways igang pt. - her har jeg samlet de nye jeg deltager i og som bliver trukket i april.

3. april: Disse to bøger er det muligt at vinde hos Viggehønens Tankeblok

  
10. april: Skønt stof hos LilleLindel

21. april: Hos Lissie Design - med valgfrit smykke til en værdi af 300,-(Nkr) som præmie!
Billedet er lånt fra Lissies blog

13. april: Jeg håber på at vinde Fru Melgaard skønne pude!

21. april: Lækker orange-chokolade hos Ina - Bjørnemor


Desuden deltager jeg i gavevandrings-leg hos Kreakriller og MagLinus
Det er jo altid skønt både at få - men også give gaver :-)

Som flere har skrevet på deres respktive blogs - så er der iøjeblikket et ønske om ændring af reglerne for gavevandringslegen. Jeg er tilhænger af, at legen får mere karakter af en gaveudveksling.

Dvs. i stedet for at modtage 1 gave og sende 3 gaver til nye deltager
Så sender man 1 gave tilbage til vedkommende man fik en gave af og sender 2 gaver til nye deltagere - der så gerne skulle sende en gave tilbage
Altså: Du både giver 3 gaver - og får 3 gaver.

Læs diskution af reglerne hos Tine, Lise eller Frk. Fill 

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ide at lave lidt om på reglerne, så det blir en gavevandring. Håber ikke du har noget imod jeg citere dig på min blog. Jeg vil nemlig gerne ta tråden op, og være med til at ændre lidt.

    SvarSlet
  2. Hej Molly

    Ja, det virker til at der er et generelt ønske om ændringer af reglerne; jeg kalder det for gaveudveksling i stedet for gavevandring :-)

    Citér du bare ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...