12. marts 2010

Aftenstrik og lille stjernepude

Så er jeg godt i gang med andet par strømper til Magnus. Jeg har købt nogle domino-strikkepinde, der er dejlig korte til små strømper og i træ - så de vejer næsten ingenting! De er bogstaveligt talt lette at strikke med. Disse er også strikket på pind 2½ og med tyndt mørkeblåt uldgarn.
Også er aftenen ellers blevet brugt til at forberede 25 stofnet til færdigsyning snarest.
Da klokken nærmede sig sengetid ville jeg lige rydde lidt op - også tænkte jeg; NU gider jeg altså ikke at se på min nålepude mere - et forsøg på at overlocke en lille stjernepude med det resultat at syninger ikke alle steder er lige pæne. Så nu har jeg klippet den op og lavet en endnu mindre og væsentlig pænere syet stjerne-nålepude som jeg er fint tilfreds med. 15 firkanter af blot 6½ cm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...